!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

sanning eller ?

Måste allting rasera för att man ska bli hel ?
Är det så att man måste vara nere på botten för att komma upp på toppen ?

Visst, en person som gått igenom mycket skit ska man ta det försiktigt med.. inte riktigt. En person som gått igenom mycket skit är tusen gånger starkare än oss alla.

Tror riktigt starkt på mottot "det som inte dödar dig gör dig bara starkare"
För när du känner att livet är som värst, då kan det bara bli bättre ! eller hur ?

Vet precis hur det känns att vara nere på botten, även fast jag har klarat mig rätt bra från att förlora personer. Men det måste inte alltid vara en jättestor anledning till att man mår som man mår. Dock har det flesta fall för mig handlat om kärleken, killar som lämnat, gått bakom ryggen, valt bort.

Då kommer ju tankarna, är det fel på mig? varför valde han henne framför mig?

Jag vet hur det känns att inte kunna komma över en kille, att forstätta älta något som inte går att ta tillbaka, eller något man aldrig kan få. Drömma kan man alltid göra, men man måste kunna skilja på vad som är verkligt.

Ja. Det var allt från mig. Fred ut.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0