!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

att man orkar ..

trodde det fanns roligare saker än att sitta och kommentera elaka saker anonymt i din ålder... är såå jäklans trött på sånt skit. Det äär såå lågt ?

yeye, orkar knappt bry mig!

Det blir att stanna hemma imorgon med, så går jag torsdag :) hoppas även på att piercingen blir på torsdag !! :)

Hmm .. nu ska jag nog snart gå och lägga mig, om ingen är jättesocial på msn eller något såklart ! Förstår inte hur jag kan vara trött.. jag sov från 12 igårkväll till 7 ungefär, sen från 9 - 1 på dagen :p

Imorgon så kommer nog emma en stund till mig, saknar den korvisen! Hon ska göra mig lite sällskap hemma eftersom jag foortfarande är sjuk! :)

Nu blev detta väldigt rörigt och skit, orkar inte bry mig om det ;p Vi hörs lite senare, kan mobilblogga innan jag somnar :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0