!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

du förstörde allt.

Du har dragit ner mitt självförtroende och min syn på mig själv. Du har kränkt mig, förstört hela mig. Du fick mig att må sämst, förstår inte att du ens kan. Speciellt i din ålder, och det är så fegt, så jävla fegt. Jag får rysningar när jag ser dig, när du loggar in på msn. När jag hör ditt namn. Jag kommer alltid att tänka på dina ord, det kommer jag älta hela tiden. Det är det som gör så ont, det gör så jävla ont. Jag mår dåligt pågrund av dig, du är äcklig. Riktigt jävla vidrig. Försöker inte ta åt mig, försöker att inte tänka på det. Men alla säger ditt namn, pratar om dig så det är svårt, vill bara glömma. Bakom ryggen snackar dina såkallade "vänner" skit om dig, varför fattar du inte? Ingen gillar dig ?
Jag tänker aldrig .. aldrig aldrig förlåta dig .. det kommer inte hända. Du är ett avslutat kapitel, och att förlåta dig är inte ens en tanke.

Försöker varje dag, varenda jävla dag. Det är så svårt. Idiot med stort I.

har inte mycket att säga, måår inte bra så hör av mig senare :) kyss <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0