!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

emma & jag

Emma & jag har inte en "kompisrelation" till varandra. Tycker vi är mer som "systrar" för varandra. Det är så spontant, allt. Vi finns alltid för varandra, även om vi inte snackat på några dagar. Efter mycket om och men har jag insett att vi inte måste skriva långa texter för att förstå hur mycket vi betyder för varandra. Vi känner varandra för bra, alltså inte då för bra så det är dåligt, utan för bra så det är så bra att det knappt kan vara sant! Men det är sant, och emma vet att jag alltid står vid hennes sida, och det behöver inte vi berätta för varandra.

♥♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0