!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

fuck off ! : D

har tagit så jävla mycket skit av dom omkring mig, har hört så fucking mycket skit, men det mesta -> mitt utseénde. I början lyssnade jag inte, jag sket fullständigt i vad folk sa och tyckte. Men sen så började folk säga samma saker om och om igen och jag började fundera mer och mer och började ta åt mig mer och mer av vad folk sa och tyckte .. började se mig själv på ett annat sätt, började må dåligt över vad folk sa.

Det gick bara längre och längre,
jag hade fått så dåligt självförtroende att det nästan var jobbigt att titta mig själv i spegeln. Bestämde mig tillslut för att det inte skulle få gå längre, så började sakta bygga upp mitt starka självförtroende som jag en gång haft, började skita i allt folk sa och mådde tillslut jävligt bra. Bestämde mig en gång för att aldrig att ge upp, och nej det gjorde jag inte heller.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0