!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

ha-ha.

Först tyckte jag att du var svår att minnas,
men du blev istället så jävla svår att glömma bort.
Orkar inte med dig, orkar verkligen höra ditt
ständiga tjat längre. Dela dina jävla problem
med någon annan som bryr sig. Jag skiter i
dig och jag är jävligt stolt över det. Har lyckats
glömt dig, har lyckats komma över alla dina jävla
lögner som ständigt jagade mig. Så nu kan jag
stolt berätta att det är borta, vår tid, våra minnen.
Varenda jävla steg med dig. Jag skrattar åt dig,
för du är inte värd mina tårar, du är inte värd nått.
Jag ska inte ge dig min tid, du har bara förstört.
Därför glömmer jag dig nu, föralltid. I all tid. Kommer
bli kul när du kommer krypandes sen, skitroligt.

Jag är stark, jag är så jävla stark och jävligt stolt
över att jag har släppt dig, släppt alla dina ord och
allt som har med dig och göra. Något jag har lärt mig
är att aldrig ge upp, och det gjorde jag inte heller.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0