!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

jag är ingen utan dig ..

Du kan inte. Du får inte.
Du kan inte lämna mig, jag är ingen utan dig. Du fyller mitt tomrum varenda jävla dag, försvinner du.. tappar jag allt. Då försvinner en stor del av mig. Du är den finaste jag vet, den jag älskar gränslöst varenda dag, den som alltid finns på ett speciellt sätt.

Den dagen du försvinner, jag kan inte förställa mig. Då är du borta, resten av livet. Då har jag bara bilder på oss två, då är de det enda som finns kvar av oss. Jag älskar när du smyger upp i mitt rum och jag känner hur du andas, även fast jag sover känner jag din närhet.
Du måste finnas kvar, det är inget alternativ för mig att du ska lämna mig .. jag är inte hel utan dig.


vill helst av allt lägga mig ner och bara .. blöhh .. jag vet inte. Du kan inte lämna mig ..
eh, jag orkar inte det hära. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) har haft fullt upp i helgen med jobb och fest :P så kikar in nu och önskar dig en toppendag :)

2010-09-13 @ 08:28:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0