!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

just stop it.

Jag är korkad, jag vet! asså .. jag är lite dum, blåst osv ibland. Men att du om&om igen upprepar det får mig bara att må sämre?

Varför lägger du ut dina jävla problem på mig ? har du fått problem, lös dom SJÄLV!

Du klagar över alla andra när du är precis likadan! Har inget emot det, men du ska faan inte klaga på alla andra när du är så, om inte dubbelt! baaara dubbelmoral.

Varför fortsätter du att förstöra ?!?! Du förstöör hela jäävla mig :(:( hur känns det egentligen ? skulle vara riktigt jävla roligt att veta om du mår bra efter att ha förstört mig..

Jag vill lämna dig och alla problem du medför bakom mig, men .. det är så fucking svårt att glömma alla hemska grejer du sa, allt du gjort och så, så nej.. det är riktigt svårt.

Dra in dina kompisar i dethärä ? vågar du inte själv eller ? nej förstår det! skulle inte jag heller om jag var dig iof ^^

Du är äldre en mig + att du är kille! hur orkar du gå på en yngre TJEJ ? något jag INTE förstår? Det är ju det värsta man kan göra som kille, det visar verkligen hur liten k.. nej nu tänkte jag skriva något olämpligt! men ni fattar... !

Blä, du & din lilla näsa (som dock inte är liten) kan TA SIG! vill inte se er! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0