!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

kan inte riktigt förklara vad det är..

Jag träffade dig häromdagen, jag ville helst gå fram och berätta hur mycket jag saknar dig men ville att du skulle veta vilken idiot du är. Du har förstört mig, men du har också fått mig till den lyckligaste på jorden. Därför vet jag inte vad jag tycker om dig, kan inte känna hat.. kan inte känna någonting för dig. Men du var så fin, du var läskigt underbar. Därför fortsätter jag tänka, jag vill inte ha tillbaka dig. Det är inte det, utan mer din närvaro, ditt stöd. Jag saknar att du gränslöst skyddade mig och kramade om mig för att visa att jag var den enda för dig. Jag saknar alla sena kvällar när jag smög ut för att bara känna din närhet. Jag kan inte säga att jag saknar dig. Det är en speciell känsla, för du förtrollade mig. Men nu kan jag bara prata i dåtid för det är borta, och jag har valt det. Det var lika mycket mitt fel att det tog slut. Men jag kan inte radera bilderna på oss, jag tänker inte radera dig. Jag tänker inte glömma bort dig. Du har varit en för stor del av mig, jag kan inte glömma ditt leénde. Det kommer jag aldrig att kunna. Jag saknar när du ringde mig bara för att berätta hur mycket du saknade mig. Jag saknar när jag låg i din famn och du pussade mig skyddande i pannan. Jag saknar stunderna, jag saknar alla dagar med dig. Jag vet inte om du har glömt, jag vet inte om du har raderat hela vårat förhållande. Du har säkert gått vidare, precis som jag .. eller har jag gått vidare? Jag har gått min egna väg och fortsatt, men att gå vidare helt .. det har nog ingen av oss gjort än. Såg du mig ens igår? Ville du ens se mig ? Kollade du bort för att inte sakna mig för mycket eller var det av hat som du låtsades titta ner? Ska det vara så svårt för mig att fatta att jag faktiskt saknar dig? Ja, det gör jag. Kan inte du bara komma tillbaka och hålla om mig medans natten börjar bli morgon .. som vi gjorde förut.. Men jag vill inte ha tillbaka dig .. varför då älta så mycket ?
Jo, för det är precis det jag vill.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0