!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

men du finns kvar ..

 


- green eyes går på replay, så jäklans fin låt.

Kan börja med att säga hej! ;)
Skoldagen var laagom seg, slutade 14.15 så väntade på felicia med bella och drog sen ner till grind med dom och hälsade på dennis! fan vad jag har saknat hoonoom, han har ju varit utomlands och vi har inte träffats på typ ÅR, så vi stog typ och kramades 10min, haha nej men nästan ;) kul att se honom igen iallafall!

Kan även säga att jag fått mitt skolfoto till mobilen !! OCH NEJ JAG TÄNKER INTE LÄGGA UPP DET I BLOGGEN! för det blev helt misslyckat  .. suck!

nu väntar jag på träning, puss.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0