!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

så svårt.

Jag trodde aldrig, aldrig att det skulle ta såhär lång tid att komma över dig. Du finns fortfarande i mina tankar, jag saknar dig fortfarande.

Jag vill inte erkänna att jag saknar dig, jag vill inte inse,
sanningen gör alldeles för ont. Så jag lever kvar i min dröm, vågar inte öppna ögonen och se att du är borta.

Det är så jävla komplicerat alltihopa, allt är en stor jävla labyrint utan utgång, för jag gick in en gång .. det är svårt att komma ut då.

Jag försöker fortfarande, ska klara det. Jag kommer klara det, även om det tar tid. Det har gått mer än en månad, men det kommer ta tid .. lång jävla tid. För du var så speciell, men tänker inte stanna kvar. Så det får ta sin tid, dagar .. månader .. år.


Jag kommer aldrig att glömma dig helt, det är omöjligt.

4/8-10 .. dagen då allt vi hade förstördes.

/drar på träning nu!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0