!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

so sick of love song ...

- hoppas innerligt att du ska bli frisk, leva vidare, leva klart.

vill skriva massor, berätta massor.. men vet inte hur jag ska berätta. så jäklans mycket som hänt & det märker ni ju på uppdateringen också, kan bara säga att jag & emma fick paaniiik idag för .. eh skitsamma.. vi trodde vi skulle behöva ringa polisen ett tag.. fiiiiiiiiifan!

sen så är jag irriterad, på dåligt humör. vill inte ha spanska imorgon, vill inte gå till skolan ens. är trött, ont i huvudet, hungrig, mår illa..... bläääääääääääääää.

har ingen lust till att gå och lägga mig men är trött, orkar inte bädda min säng som jag rivit ner på golvet... hmm ..
jobbigt dethärä.

ey, det här går inte. måste typ blunda och räkna till tio innan jag slår sönder datan, vihörs.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0