!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

so tired,

hahaa jag och emma och ett frisörhuvud igår :) galet!

hej på er!

idag har nog varit den kallaste dagen på mycket länge, vi var ju på ip och hade nått friidrotts skit, jag skulle tydligen vara med på 80meter & kula, men jag ba nej jag tänker inte, meen jag var tvungen annars skulle jag tillbaka till skolan, så jag sprang 80meter ... det gick jättebra :) mina fötter hade domnat bort så höll på att ramla, så gav typ upp i slutet, låg först i början :p

haha sen klagade alla på att jag var långsam! det var ju mina fötters fel att dom var typ helt borta!! haha jaja, nu sitter och käkar donkenmat som mamma kom hem med. underbart.

vi hörs :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0