!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

varför kan jag inte bara ta och glömma dig ?

Jag såg dig idag igen, du kollade ner lite diskret i mobilen för att inte möta min blick. Alla minnen kom upp igen, allt bara strömmade upp. Såg dig och mig men gjorde allt jag kunde för att glömma, ville inte komma ihåg. Du skulle inte få min tid längre, utan jag skulle gå vidare. Men helvete.. vad svårt det är.. kämpar varje dag, försöker hitta annat att tänka på men du kommer upp hela tiden. Jag kan inte sakna dig längre, jag tänker inte ödsla min tid på dig. För du är inte värd den, du är inte värd ett jävla skit !
Du får inte förstöra mera. Du ska inte få min jävla tid. Du ska inte få finnas i mina tankar. Det betyder inget längre. Du betyder inget längre. Därför ska jag glömma dig. Jag ska.


Nu har jag fixat allt inför piercingen imorgon, min baby emma <3<3<3<3<3<3 ska med och ta den! feting najs! Om ni har tur kanske en film kommer upp också ?? Det lär ni se. Nu ska jag hoppa in i en dusch, imorgon är det dags för skola så kan inte ligga och smsa hela nätterna med han längre! ;)

kyssen!<3

laagom het bild :):)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0