!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

writing.

" jag stannade kvar på samma plats och kunde inte förlåta mig själv för att jag hade låtit dig försvinna, när jag väl smsade dig berättade du att det var slut. jag grät, kunde inte tänka, ville inte inse. men på nått sätt lyckades jag gå vidare, jag glömde sakta bort dig och kunde le igen."

som ni säkert märkt tycker jag väldigt mycket om att skriva, oftast om saker som hänt mig. EXEMPEL!
så ja, ni ser säkert många texter här i bloggen, like it or not.

Vill helst slippa " ååå du tycker synd om dig själv " kommentarer för att det är inte mitt mål att alla ska skriva "FINNS HÄR" utan mer att skriva, för jag tycker om det.

men yeye, tyck vad ni vill =) hoppas ni gillart iallafall :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0