!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Kan inte ge er vad ni förväntar er.

Tar denna helg ledigt med. Vad det ser ut som iallafall.

Vet att ni säkerligen förväntar er ett inlägg, med några bilder.
Lite intressant text, onödigt fakta.
Ett försök till ett skämt som blir så tråkigt att det är kul.
Ni vet nog.
Men jag kan inte ge er det.
Dagen har varit hemsk. Vill helst gräva ner mig.
Jag hatar vuxna. Jag hatar skolan.
Jag hatar att städa.
Jag hatar allt.
Jag hatar att jag inte är på humör nog för att blogga.
Jag vill.
Och jag kommer tillbaka.
Såsmåningom.
Love. Lots of love.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0