!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Men det känns som det är mig dom vill åt.

Hej guys.
Ett till möte idag. Lite bättre denna gång, frågade lite varför dom var så på hela tiden när det gällde mig.
Mamma var även med. Sen drog vi upp till donken på lunchen och köpte mat, hihihi underbart ju.
Senare drog jag med min bästa hänis ner till parken där vi drack pepsi och snackade skit.
Dagen var helt okej då med andra ord. Nu hoppas jag få slut på allt jävla skit i skolan alltså.
Kan även säga att jag har fått felaktiga anklagelser av lärare, som vi nu håller på att reda ut eftersom
en lärare säger en grej, och den andra läraren säger en helt annan sak.
Anyhow, ha en fin kväll. ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0