!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svar på tal!

"Asså seriöst bara för att du är en patetisk fjolla som söker uppmärksamhet behöver du inte skriva om det i bloggen. Det finns folk som DÖR I FETMA! Du är fan bara skinn och ben och ändå skriver du att du ska banta! Ge dig! Pinsamt, riktigt jävla pinsamt bara"

Fick denna kommentar om inlägget under, "training".

Kan ju svara på det.
Jag vet att det finns folk som dör i fetma. Och jag vet att jag är smal.
Men jag skrev inte att jag skulle banta? Vart skrev jag det någonstans?
Skrev ju faktiskt bara att jag ska börja gymma och bli biffig och smal.
Jag som förmodligen ska satsa på ett lite mer krävande yrke måste ha
lite mer än fett, ben och skin. Muskler!
Så var det med det liksom. Nu måste jag sista-minuten-plugga till SO-provet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

idot

2011-04-11 @ 09:45:50
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/
Postat av: Anonym

töntigt av någon och kommentera så...

vilka är med i ditt gymnastlag?

om det äns heter så ;) bara undrar!

jag vet att du inte har någon aning om vem jag är men jag älskar din blogg!

ha det bra /d

2011-04-11 @ 15:15:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0