!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Trodde att jag hade gjort detta jävligt klart.

Jag hade nog klargjort detta väldigt klart för många. För dom flesta.
Jag orkar inte mer.
Jag orkar inte flera mejl, hemringningar. Jag vill inte höra mer gnäll,
vill inte bli mer nertryckt. Jag vill inte behandlas som om jag inte
har lika kompetens som dom andra i min klass.
Efter detta krismöte i fredags. Tänkte jag verkligen att det var skönt
att få ett slut på detta. Slut på alla tjat, all skäll. Allt.
Men idag. Händer det igen.
Jag är ganska osäker på om det är mig dom vill åt personligen,
eller vad dom egentligen vill mig. Vill dom förstöra mitt liv mera?
Jag bryr mig inte ett piss om vad lärarna tycker om mig. På riktigt.
Dom får hata mig eller whatever. Men all skit jag får skapar även
mer dålig stämning hemma. Och hemma finns det faktiskt personer
jag bryr mig om.
Nu har jag även ett möte med rektorn inbokat. Fortsätter allt detta
efter det. Då vet jag inte om jag orkar mer.
Jag skriver inte detta för att ni ska tycka synd om mig. Utan jag vill
bara försöka hitta några, iallafall någon som kan förstå, sätta sig in
i min situation. Men tydligen verkar inte en jävel förstå.
Bara för att lärarna är vuxna vet inte dom mer. Och dom behöver inte
ha rätt hela tiden.
Jag vet vad jag vet. Men ingen jävel lyssnar på mig.

Kommentarer
Postat av: Anna kubel

<3

2011-04-19 @ 22:40:34
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

i samma sitvation nästan.

ska på möte på torsdag.

2011-04-20 @ 14:58:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0