!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Ojojoj!

Snubblade in på kommentarerna och hittade massviss med kommentarer jag på något sätt missat?
Anyway, tänkte ta lite tid och svara på dom!

Hej ! varför är du inte med Emma svensson längre. Ni var ju skit tajta förut?
Jag och Emma träffas så ofta vi kan. Det har kommit saker emellan och vi har
inte kunna umgåtts som förut. Väldigt synd!
vart har du köpt dit löshår? :)
Mitt löshår är köpt på tajmahal! :)
det blev riktigt bra ju! :)
(Mitt bruna hår)
Tack elin!
Tycker du blev skit snygg i brunt hår ! ;)
Tack elso. ♥
assnygga bilder men vem är det som fotar dig? puss
Tack du! Självutlösare vettö! Funkar alltid. Puss.
saknar du ditt blonda hår eller gillar du bättre de du har nu alltså brunt ? :D
Hmm.. kollar jag på vissa bilder när jag är blond kan jag tycka att det är fint.
Men som många andra säger, och som jag också tycker så ser jag mycket äldre
och mognare ut i denna färg.
vad köpte du för färg på ditt hår? blont, eller platina blont? (:
Förstår inte riktigt ;) Färgade brunt, och färgen heter askbrun!
Har ni andra frågor så är det bara att kommentera!
Eller skulle ni vara sugna på en frågestund kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag menar vad du har för färg på ditt löshår blont, eller platina blont? :))

2011-08-28 @ 23:07:50
Postat av: olivia :D

har du lockigt hår eller lockar du det själv?

2011-08-28 @ 23:08:55
Postat av: sara

vilken är din favoritklädes affär?

2011-08-28 @ 23:10:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0