!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Saker ni förmodligen inte visste om mig!

Eftersom jag inte har något att blogga om så kör jag en sånhär.
  • Jag har väldigt konstig musiksmak. Eller, iallafall när jag är ensam kan jag lyssna på låtar jag verkligen gillar. När jag är med andra tycker dom att sån musik är dålig!
  • Jag fyller 14 om 10 dagar.
  • I slutet av sjuan hade jag verkligen problem i skolan. Ni som läst bloggen ett tag vet nog det också.
  • Blir alltid väldigt deppig när jag är ensam.
  • Eminem är den bästa artisten jag vet.
  • Jag har varit blond nästan hela livet, förutom när jag färgade rött i typ 2an. Eller ja nu är jag brunett. ;)
  • Jag har sämst humor. Den enda som förstår min humor är nog emma, som har lika jävla dålig humor. Fan vad jag saknar den bruden asså!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0