!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svar på fråga!

Fråga: Hur ser ditt liv ut om 15 år?
Svar: Då är jag alltså .. 29 år gammal ungefär!
Då har jag jobbat 6år som polis och har nyligen
gift mig med min man som även är polis. (Alternativt brandman..)
Sen har jag fått 1 barn då! Och när jag är tyyp, 30 blir jag gravid
med tvillingar. Så sen när jag föder Isabella och Leon, har jag ju
då redan lilla Isac som då har hunnit fylla 4 år då!
Medans både jag och min man går uppåt i karriärerna och tjänar
fett med stålar, får en tjänst utomlands ett år så flyttar dit i ett år,
sen köper vi råsnyggt hus i sverige och jag blir typ polischef.
Sen såklart.. barnbarn.. barnbarnbarn, barnbarnbarnbarnbarnbarn...
haha. Förut ville jag inte bli gammal, men har man liksom ett bra
liv och att det är värt att vara gammal så aa.
Haha, vad långt det blev nu. Man vet aldrig vad som händer i framtiden
dock, men vad jag önskar är ju iallafall där.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0