!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Allt slutar här.

Här slutade allt. Ganska snabbt och oväntat tog allt slut.
Förmodligen oväntat för andra, men jag visste redan.

Vi skulle inte komma längre än såhär. Det gick inte mer.
Hur många gånger vi än försökte och hur mycket vi
än litade på varandra så skulle vi aldrig få det att fungera.

Hur ont det än gör nu så försöker jag se något positivt i alltihop.
För vi hade vänt det sista bladet nu, vi hade haft våran tid.

Jag vill inte det här. Jag vill inte inse. Och ingen förstår, ingen
kommer någonsin förstå. För ingen vet vad vi hade, ingen
vet hur mycket det betydde.

Hoppas på något sätt att ödet för oss samman igen. Någonstans,
någon dag. Om en månad eller om några år.

För allt slutar här. Det här är slutet, men också en början.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0