!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

ARG.

Hur gör man för att bli omtyckt?

Nu menar jag inte att få 50+ gillningar på ett foto på facebook. (För det enda sättet att få det är att trycka upp tuttarna under hakan och sen photoshoppa ansiktet som en barbie..)

Jag skulle vilja säga "behandla andra som du själv vill bli behandlad". Gammalt, men bra uttryck som stämmer in.
Tänk två gånger innan du gör någonting du ångrar. Självklart gör man misstag ibland, 1 gång är ingen gång, när det blir fler borde man nog börja tänka!

Jag är så jävla trött på folk. Folk i övrigt, folk i Norrtälje.
Det är precis som alla säger. Denna stad är full av skitsnack och lögner.

"Hörde ni att ... och det där och dom har gjort si & så.."
NÄ men vet du vad? JAG SKITER I DET.

Sen finns det inte ett skit att göra i denna stad. Antingen ställer man sig på station och röker
eller utanför ica - kryddan. Det är där "allt händer". Roligt va?

Okej nu måste jag säga att det finns väldigt fint folk i denna stad med.. Men dom är väldigt få & helvete dom får man hålla i hårt alltså!

Mer då.. ?
Jag är trött på killar.
Kärlek.
Eller nej, det är jag egentligen inte men helvete vad allt ska vara komplicerat.
Hittar man någon man gillar så blir det problem,
och folk börjar prata. "FAN visste du att julia håller på med ...?! OMG!!!"
Något privatliv har man ju inte. Glöööm det!

Nej ni, nu ska jag dra mig från datorn. Skrev bara lite vad jag tyckte ni vet.
Like it or not, life is to short to give a fuck.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0