!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dagens fail á la julia!

Asså HAHAHA.

Såhär var det!
Jag orkade verkligen inte med min sista lektion så jag låg hemma och kollade
film istället.. (dumt, jag vet..)
Iallafall så hör jag att pappa kommer hem, så jag springer in i min garderob av
någon anledning för att han inte ska se att jag är hemma.. (HAHAHA)
Han hör ju att någon är hemma och går in i mitt rum och tittar, men ingen är ju där.
Så han sätter sig i rummet utanför vid datan, så smyger jag ur garderoben och ropar
och frågar om han är hemma.. Han ba låg du här i sängen hela tiden? Jag ba jaaa..
Hahaha sen ser han att garderobsdörren är öppen och så säger han, du gömde dig
i garderoben va? Och då dör jag av garv... hahaha nu så mobbar pappa mig att jag
gömde mig i garderoben. hahahhaha hur tänker jag ibland?


Kommentarer
Postat av: linnea

Jättefiin Header! :)<3

2011-12-21 @ 22:11:13
URL: http://linneaastyle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0