!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Facebook - grejs

Jennifer Eriksson -
Bebis. Någon jag hade kontakt med väldigt bra förut!
Dock ingenting längre, så jävla synd.. Bruden är grym! ♥

Isabell Petersson -
Kan väl säga typ "föredetta" bästavän.. :(
Vi var bästavänner från 0an till typ 6an, sen
därefter .. nya klasser, ny skola. Nya vänner.
Tyvärr. Saknar dig bella, som satan.

Martin Eriksson - (varsågod!!!)
Jäättesnäll kille, träffar alldeeles för sällan! :)
Nämen hursomhelst en bra person!

Sebastian Gonzales -
Suuperfin kille, lite förflutet sådär.. Men verkligen
en person jag vill ha bättre kontakt med igen! :)

Felicia Österman -
Känt ett bra tag nu, saknar att umgås med dig! Hur
rolig som helst och en undeeerbar brud!

Ruben Öst -
Någon jag kommit närmre under året,
väldigt bra musiker men även vän!


(Tog folk som inte var så självklara att jag skulle ta så det blev lite kuligare)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

I LOVE UUUUUUU!!!!

2011-12-20 @ 22:00:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0