!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Hide away.

När jag är utan dig är jag förvirrad. Förtvivlad över hur vi ska få allt att fungera. När du ser på mig är det som att alla problem är som bortblåsta. Du låter så övertygad på rösten, när du tittar på mig, säger att vi ska lösa allting och pussar mig i pannan.

Det är en osäkerhet som kommer fram utan dig. Är det positivt vet jag inte. Men med dig mår jag bra, bättre än någonsin. Vi kan inte sluta nu, när vi kommit såhär långt. Jag följer varenda steg du tar, oavsett vad dom säger.

Men är det värt det?
Jag vet inte om det är värt att vara olycklig för att göra dom lyckliga. Jag vet inte om jag ska ge upp för att tillfredsställa dom.

Jag ångrar inget jag gjort. För varje snesteg har fört mig till dig.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0