!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svimmade.. ?


Jag är normal satt ni vet.

Vilken jävla dag?!
Kan börja med att gratta världens finaste vän, emma! Började med att hon ringde och vi bestämde att
hon och jag skulle gå och pierca naveln tillsammans. (jag fick i julklapp, hon i födelsedagspresent!)

Så vi drar ner och bokar tid och allt, drar och fikar med våra mammor och så, var rätt nervös men inte så farligt. Emma går in först för att göra sin piercing, och jag väntar utanför. Sen så är hon klar och jag går in. Gjorde ont som ett jävla helvete asså. Fyhelvete vilken smärta säger jag bara. Iallafall så överlever jag, och sätter på plåster på naveln och allt, sen när jag går ut från det rummet känner jag hur huvudet börjar snurra som faan och mår illa och det börjar svartna för ögonen. Så jag går fram till emma, och ba: Emma jag svimmar nu. Sen så kommer mamma och typ sätter mig ner på stolen och jag typ ramlar ihop där på stolen och det var jättemycket folk.. Pinsamt som fan. :( ville inte ställa till med någon scen, men alla typ försökte hjälpa till och haha!

Haha, så jag svimmade alltså när jag tog hål i naveln?!
Sen drog jag och emma till stockholm med lite nice graaabs, och kvällen slutade även hemma hos emma med samma grabbar. Mys!

Annars har dagen isig varit väldigt.. komplicerad? Lite jobbig sådär.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0