!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Vi vill ut till rymden men stjärnorna finns här.


Hej hörni!
Gårdagen blev rätt chill, först typ discobowling med släkten och så, fan jag kom 2a!!
Ivarje fall, dom skulle sen till något ställe och jag orkade verkligen följa med så mina steg
bar hem till louise där vi satte på en film och snackade lite skit!
Efter ett tag kom elliot & hanad också. Vi typ åt glass och kollade film, hihi.
Nämen somnade sedan väldigt gott bredvid finaste. ♥
Vaknade upp nu imorse och drog mig hemåt, nu ska jag ta en dusch och sedan äta någonting.
Denna dag ska jag spela hela jävla dagen! WOHO.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0