!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dag 1 - En bild på mig + fakta om mig

Det här är jag!
Lena Julia Margaretha Svärd, 13 år gammal.
Bor i lilla skitstaden norrtälje, 6mil utanför stockholm.
Satsar stenhårt på gymnastiken, tävlar i norrtälje GF på rm - nivå.
umgås med fina vänner. går i skolan.
tycker även om att fotografera.
är väl egentligen som vilken 13årig tjej som helst.
jag är en vääldigt glad person, skrattar kanske 90% av min vakna tid.
resten är jag väl typ sur eller något !
har ingen kille, men är inte intresserad heller. av olika anledningar!
Så, here i am. Like it or not!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0