!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Den här var ganska svår.
Jag skulle vilja ha ett långt, stabilt förhållande med en bra kille.
Sånt är väl antagligen rätt svårt att hitta.

Vill satsa på gymnastiken med.
Försöka lägga ner lite mer energi på skolan, just nu känns det som skolan
sakta stryper mig.
Skulle vilja hitta på mer saker. När man är ledig. Kanske en tjejmiddag med
vännerna, eller typ helt impulsivt åka in till stockholm och se någon bio i 3D?
Jag skulle vilja shoppa hem lite kläder. En jacka, några skor... Ny mobil?
Nytt objektiv, stativ, batterigrepp, extern blixt, filter .. blablabla...
Sätta i löshår skulle jag vilja göra. Långt fint hår nu till våren. Hade inte suttit fel.
TUNGPIERCING. Det vill jag ha som faaaan, meeen får inte.. :(

Det finns 100000000 saker jag vill göra, saker jag vill ha, mål jag vill uppfylla.
Men för många gör mig stressad, och för få ger mig ingen kämparglöd.
Jag vet inte om dom här grejerna skulle få mig att MÅ bättre?
Men, det skulle iallafall göra mig nöjd för stunden. Men,
jag skulle kommit på nya grejer direkt ändå. Tror det är bra
att drömma lite ibland, och önska sig grejer. Om man hade haft
allt man velat här i livet hade man inte behövt kämpa så mycket,
och det skulle nog bara blivit tråkigt.
FATTA vad nice .. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hål i tungan ? :)

2011-02-23 @ 15:29:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0