!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

En liten fråga med ett svar.

Frågan:
Hejsan:)
Tänkte bara skriva lite här eftersom jag har följt din blogg väldigt länge,och tycker den är väldigt bra! Men jag har en fråga,vilket är. Hur tycker du din kamera är ? Har nämligen undrat om jag ska köpa en Canon EOS 1000D väldigt länge,men det har aldrig blivit av.. Kan du inte lägga ut lite bilder på vatten och när bilder ? utan att redigera,skulle vara jätte roligt! PS, älskar din blogg och dina bloggdesigner!<3
Svar:
Först och främst, TACK!
Underbara människa, blir jätteglad.
Canon eos 1000d är ingen dålig kamera, men om jag hade köpt en kamera nu hade jag defenetivt tagit någon annan. Det är en riktig nybörjarkamera som man växer ifrån väldigt snabbt.
Men man kan ju självklart köpa nya objektiv och tillbehör till den och det gör ju den "bättre" också.
Några exempel på bilder :
Vet inte riktigt vad du ville se för bilder, men här är iallafall två.
Hoppas du nöjer dig med detta, en STOR PUSS PÅ DIG!



FEEEET LÄNK TILL LINNEA LUNDIN!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lundin

Nämen gud,vad glad jag blir! Att jag får svar:). Tack för dina svar,det UPPSKATTAR jag enormt! PUSS!!

2011-02-14 @ 21:10:03
URL: http://lundinlinnea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0