!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

ketchupkrig!

Det är nåt fel på mig och emma. Det är jag säker på.
Träffade snutten idag efter skolan, och när vi hade varit hos
mig ett tag drog vi till donken för att äta.
Det började typ med att vi slängde pommes på varandra,
och ah vi gjorde det ett tag sen ba ah men det räcker typ :p
och sen ba sprutar emma cola i hela mitt ansikte, och jag
håller i en cheeseburgare som jag sular i hennes huvud och
den splaschar i hennes ansikte, HAHAHA!
Så hon får ketchup i ansiktet, typ värsta största fläcken !
Sen var det "fred" och så skulle vi till bussen, så tar hon ketchup
och börjar springa efter mig, och jag kuuutar till bussen, och emma
"slänger iväg" ketchupen när vi ska kliva på bussen, och så när vi gått
ett tag på station så kletar hon in ketchupen (som hon hade haft i handen)
hela tiden och ah, så tar jag ketchup från mitt hår och kletar i hennes hår :)
Sen drar vi till hemmakväll för att hämta papper och det ser ut som vi slagits
för båda har ketchup i hela ansiktet (som ser ut som blod).
Haha så jäävla roligt, nu måste jag duscha av mig allt. Stinker typ ketchup ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0