!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

937.

Jag känner att jag är väldigt frånvarande från bloggen - jag uppdaterar väldigt opersonligt och halvhjärtat.
Tror minnsan att jag har blivit liite för djup, har börjat läsa böcker som en galning. En av anledningarna.
Eftersom jag inte har något speciellt att berätta för er läsare tänkte jag ta ett par rader och berätta om min dag.
Jag älskar onsdagar. Det är en sak som är säker.
Sovmorgon till 10, gick upp lite tidigare för att hinna duscha och föna håret. Åt en rejäl frukost, så dagen startade underbart helt enkelt.
Skolan rullade på, helt okej faktiskt. Efter skolan tog jag mig tid att umgås lite med en av mina fina vänner, Felicia.
Vi tog en tur på stan, jag fick med mig en tröja från h&m. Sen kom johanna hit, en typ .. kvart? Hon var i knutarna och ville snacka lite så varför inte liksom.
Nu har jag läst i en dryg timma och ska gå ner och spela en omgång dotcard med familjen. Haha. Jag kommer såklart vinna.
(dålig förlorare, hejhallå)

Nu hoppas jag på att jag inte gjorde er allt för uttråkade och säger hejdå!


fråga inte om bilden ....

Kommentarer
Postat av: Johanna

minst 16 minuter! stick to the truth, baby!

2011-01-20 @ 16:01:33
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0