!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

när kommer du att dra gränsen ?

hej bloggish :)
sitter och är alldeles tårögd, inte för att jag är ledsen! utan för att denna låt gör mig helt galen. den är galet fin.
anyway, skoldagen rullade på rätt trögt. var hos tandläkarn imorse och lagade mitt första hål, det var inte så värst farligt . förutom att jag gick runt i skolan med bedövad käft och pratade som en bebis (kunde inte prata med bedövningen)
nu har jag äntligen fått hem mitt bankkort, jag är rädd att jag kommer använda det för mycket.
men det är väl det saker är till för? att användas :)

Kommentarer
Postat av: johanna din tvilling duvet

får mitt idag typ, ska vi bränna tillsammans? pusspårejjjjj!

2011-01-21 @ 16:00:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0