!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Allt och inget.

Hej allihopa!
Sitter och skrattar lite åt DET HÄR inlägget som min vän david har skrivit i Johannas blogg.
Tror dock inte Johanna märkt något. Hahahaa.
Annars? Ska fixa mig. Har knappt gått up än känns det som. Dock har jag åkt runt i hela
norrtälje med mamma och pappa, först till polisen för att pappa skulle fixa pass, skrattade
ganska mycket åt honom faktiskt. Hehe, sen till emma för att hämta min väskan, sen
tillbaka till norrköp, och nu hemma.
Ja. Har inte ätit ett smack på hela dagen, eller jo! 2 jordgubbar!
Är äckligt hungrig men vet inte om jag ska äta ...? :)

Cya later!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0