!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Fråga & Svar

Lisa:
Hej Julia! Jag undrar hur får du ditt hår så platt hela tiden ? Så klart du plattar det? Men så att det håller sig längre? Vilken hårspray använder du ? Vilket schampo använder du? Berätta allt!
Kram!

Svar:
Ja, på bilder där mitt hår är platt har jag oftast plattat det. Att det håller sig länge, asså det gör bara det :o
Inte när det regnar dock, meeen annars. Använder en hårspray från tresEmmé. Shampoo, Viva pro,
grymma.
Alltid använda värmeskydd? Jag använder ett från frank provost! (HAHA stavning?)

Nu har jag och världens finaste häni kollat på Water for elephants. Världens finaste film.
Dock somnade johanna efter halva, trökfan.
Nu ska jag väcka henneeeee så ska vi borsta tänderna och sen sova gott.
Pussssssss!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0