!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Gårdaaaagen.

Såhär gul och ful är jag idag!

Gårdagen, kom hem runt 3. Chillade, badade, solade.
Åt middag. Stack till Johanna runt 8 och var där i någon
timme, snackade skit och åt massvis med glass.
Vidare sen, träffade julia, julia, ruben och adam på vägen,
så min lilla vän adam följde med mig en bit eftersom
jag var påväg mot donken. Mötte min älskling
emma och micke på donken. Seriöst 100 år sen
jag träffade dom!
Så vi åt glass, jag snodde deras mat, vi
blev lite rädda för ett fyllo som följde efter
oss, hehehe. Sen drog vi till johanna för att
jag lånade först toan och sen handduk för
micke och jag fick för oss att nattbada!
Så vi drog till kärleksudden, vid en brygga där
badade jag och micke! seriöst, det var
jättevarmt i vattnet. Jättesköönt!
Blir att träffa dom ikväll igen,
ska bara städa klart rummet.
Puss.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0