!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Skriver lite onödigt sådär.

Hej på er.
Sitter nu med louise hemma hos mig, vi ska snart ut med hunden sen dra och käka pizza. Senare blir det att träffa angelica, vi har ff här hemma hos mig. Höh.
Mamma och pappa är i kreta, dom har vart där i en vecka så imorgon kommer dom hem.
Saknat dom en hel del faktiskt, men visst, rätt skönt att bo med syskonen hela veckan med. :)
Senaste veckan, då jag inte uppdaterat alls har jag jobbat, umgåtts med vänner, njutit av sommaren,
varit med mina underbara syskon, längat lite efter mam&pap. Heh.
Uhm. Har inget att skriva i bloggish, förlåt för dålig uppdatering, lever livet helt enkelt! No time! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0