!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dom hade mycket att säga

Känns som om jag har hur mycket som helst att säga. Men känner mig ändå så tom på något sätt.

Ska försöka skriva något halvkasst inlägg, för eran skull.



Sitter här. Sliten och "JÄTTE" söt.
Mammisen skrev precis ett inlägg i min logg,
hon har varit i östersund hos mormor & morfar
sen i måndags så saknar min lilla mammi ♥
Sen åker jag och blir borta i en vecka, på lördag.
Ska bli råkuuul!
pepppepp!
Försöka lägga allt depp behind me för ett tag under
den veckan.
Som ni kanske förstått är det problem mellan mig
och min kille. Om vi nu ens är tillsammans
än..
:(

Kommentarer
Postat av: Elsa

" Man vet inte vad man har förren man har förlorat det " Julia. Jag vet inte vad som hänt eller så mellan er. Men följ bara ditt hjärta. För när du väl hittar killen du verkligen älskar. Får hjärnan säga vad den vill. För då ska du endast följa ditt hjärta. Glöm inte det.



Hoppas allt ordnar sig mellan er snart då! Ta hand om dig. Pussis!

2011-06-23 @ 09:25:46
URL: http://elsasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 13:22:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0