!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Inför Göteborg!

Sitter och har kollat på premiären för damernas fotbolls - VM. Mellan tyskland och canada!
Det slutade totalt 2-1 till tyskland.

På tisdag spelar sverige också, dock kommer jag missa det eftersom jag då är på liseberg.

Jag och Malla ska börja packa nu inför göteborg, blir att sova tidigt idag eftersom jag är dötrött
och sen ska vi upp tidigt!

Vet att jag sa att jag skulle uppdatera, men eftersom jag fick tillgång till dator här kan jag ju
skriva några rader, bildlöst. Från göteborg blir det nog ingen uppdatering.

Åker nog tåget själv hem på torsdag. Vi hörs och ses allihopa. Ta hand om er. ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0