!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Jag skulle ge er hela världen.

Jag blir väldigt depp när jag är ensam nuförtiden.
Senaste dagarna/veckan.

Men så fort mina älskade vänner är vid mig känns det som om
jag glömmer allt. Allting känns så simpelt. Och dom stöttar mig,
dom finns där för att lyssna och engagera sig.
Och det älskar jag dom för. Skulle ge dom allt i hela världen
om jag kunde.
Finaste.



Vart nere på stan och köpt det sista inför resan.
Mascara, foundation, rakgel, ögonskugga etc.
Och imorgon är det midsommar minsann!
Kommer säkert vara skitväder också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som hänt egentligen mellan dig och john? bråkar ni jättemycket?

2011-06-23 @ 18:59:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0