!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Min Johanna.

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dig.
För att förtjäna något så fint som dig.
Du är den bästa jag vet.
Du är speciell.
Du är den som ger mig inspiration.
Du är bara min.
Min, min, min.
Utan ditt stöd hade jag inte varit
den jag är idag.
Du förstår inte det. Du kommer aldrig förstå
det.
Det går inte att beskriva med ord. Det går inte
att beskriva med en text. DET GÅR INTE ATT
BESKRVIA.

Den lycka du ger mig betyder mer än allt
i hela världen. Den glädje du dag ut och dag
in fyller mig med är obetalbar.

Du är allt. Du är min. Du är den finaste på jorden.
Jag avgudar dig. Jag kommer alltid följa dig.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0