!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Natt-mobil-blogg från hotellet

Hej alla :) tänkte vara väldigt snäll och slänga in ett mobilinlägg sådär på natten. Varit på liseberg idag. ASGRYMT. Atmosfear kan vara det läskigaste men roligaste jag någonsin åkt. Herregud vad jag var rädd första gången. Jag och malla åkte den totalt 7 gånger idag. Hehe! Grym dag iallafall. Liseberg imorgon med dåju. Känns ju superroligt. Har verkligen fått tankarna på annat denna vecka. Nu måste jag verkligen sova, imorgon väntar en till rolig dag :) dock så låter det jättemycket från rummet bredvid! Störande! Och malla sover som em liten gris. Hehe. Vi hörs när vi hörs. PUSS

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0