!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Ni har nog uppfattat allt fel.


Jag tror ni förstått allt väldigt fel!
Jag har aldrig någonsin bråkat med John. Det är inte det detta handlar om.
Vi vet bara inte om det kommer fungera, om allt är rätt och det handlar inte
om någonting annat!
Så vi bestämde i måndags att umgås som vänner denna veckan tills jag åker,
sen när jag kommer hem ska vi prata igen och se hur vi kommer göra.
Såklart är detta jätte, jättejobbigt för oss båda. Men det är ju inte rättvist
mot någon av oss att vara tillsammans om det inte är helt rätt.
Så får vi se om detta löser sig. Antingen slutar vi som väldigt bra vänner,
eller så blir vi tillsammans igen. Hur det än är, så vill jag absolut inte förlora
John ur mitt liv, för han är en superfin person.
Men såklart är detta jobbigt.

Hoppas ni förstår bättre nu.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0