!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

No time.

Hej alla.

Fan, klart jag saknar bloggen. Men har ingen tid till den längre. Antar att jag prioriterar saker som min fina pojke, vänner och familj före nu.

Sommarlovet har börjat helt jävla underbart. Spenderat den två dagar på kärleksudden. Ikväll hade Felix ff så jag, evelina, ruben och johanna åkte dit och sov. Vi har precis tagit ett nattdopp. Nu ska vi dricka te och snacka skit.

Antar att jag inte får någon sömn inatt. Haha. Saknar även min pöjk, han kunde inte komma hit ikväll.

Så jag bloggar, när jag känner för det.

Love /julia.

 


Kommentarer
Postat av: elsa

NU VET JAG VEM DIN POJKE ÄR ! HOHO. Gratulerargratulerar!



Pussis

2011-06-12 @ 12:41:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0