!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Vad jag ska göra på mitt sommarlov!

Tänkte berätta lite om hur mitt sommarlov ser ut på ett ungefär, vet ju inte säkert eftersom
vi kan helt spontant åka bort ibland också.
Om två veckor åker jag med min vän Malla till eskilstuna, där hennes pappa bor.
Där kommer vi vara i typ 1 natt, för att sen dra vidare till göteborg, och Liseberg!

Vet inte exakt hur länge vi stannar där, men vet iallafall att vi kommer gå på liseberg
i 2 dagar.
Det är även ett gymnastikläger, som jag inte vet om jag ska på än riktigt ... ?
Iallafall uppe i falun tror jag, i juli någongång.
Sen så när pappa får semester kommer vi dra till öland, hur länge vi stannar där
vet jag inte. Ett år när vi var där, skulle vi egentligen stanna i 1 vecka, det slutade
med 2½ vecka tror jag. Så det vet jag inte riktigt.

Sen så åker mina föräldrar till kreta (utan mig!) i en vecka, i typ juli också. Så då
är jag nog ensam med mina syskon hela veckan.
Sen eftersom vi har husvagn kommer vi säkert åka ut lite med den, kan faktiskt bli
väldigt mysigt om jag tar med någon vän och så.
Sen så kommer jag åka ut med min bestis johannis till husarö, dom har typ landställe där.
Så dit kommer vi väl åka ut också.
Sen såklart, bada, umgås med vänner, sola, vara med min pojke, njuta, sova, slappa,
äta godis, sena utekvällar, grilla. Allt sånt man gör på ett sommarlov helt enkelt.
Hoppas det inte blev för rörigt alltihopa nu bara :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0