!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Bara vardagsprat!

Tjolahopp!
Har äntligen fått tillbaka blogglusten, känns bra. Ska fortsätta med designen till bloggen med.
Skolan idag var seg, var verkligen DÖTRÖTT. Så hemskt att lovet är slut, det var alldeles för
kort enligt min åsikt!
Är inne på 8:e säsongen på scrubs, om någon bryr sig. (har kollat från säsong 1) Men är verkligen
FAST i den serien så, haha!

Mamma bokade även tid nu, ska ner till sjukhuset torsdag nu :) Skönt att äntligen få det gjort med.
Jag menar, tävlar ju 19:e så det är tufft om tid. Men jag tror jag klarar det, det måste jag göra!
Har precis gjort några semlor till familjen, haha! Gott, men väldigt mäktigt.
Sitter även och tänker lite, bara allmänt.
Hoppas även på att den förbaskade snön vill försvinna snart, den har väl lite gjort sitt om man skulle
säga det så.
Försöker även få mig själv att inte ångra ett beslut jag tog. Visst, det kanske var helt fel val men
följde en känsla. Och jag vill, orkar inte ändra mig. Kan inte. Hur mycket jag än vill.
Sen undrar jag verkligen om man inte får ha något privatliv alls?
Nu har skolan koll på facebook också, tycker inte det är rätt. Fine, skiter väl
fullständigt i att dom ser vad jag skriver osv men ändå, det som sker utanför skolan har inte skolan
med att göra. Jaja!
Det här inlägget var väl tråkigt, men tycker ni borde veta lite hur allt står till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tävling ska ni på den 19:e?

2011-03-12 @ 08:59:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0