!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dag 8 - Mina komplex, sjukdomar & allergier

Komplex -
Har mycket komplex över min kropp, hade väl bytt ut hela om jag fick. Men ändå, det hade ju inte varit jag i kroppen.
Det är ju en del av mig, en del jag lärt mig acceptera.
Sen är det väl min panna, har blivit retad hela sjuan nu, men vet ni vad? Bryr mig inte, jag bryr mig inte ett piss.
Jag har stor panna , fine, jag gillar det. Sen så sägs det att man är mer intelligent med högre panna så why would i care?
Tog det väldigt väldigt hårt förut, men inte längre. Det liksom, bekommer mig inte.
En av jordens snyggaste personer, hon har hög panna :)
Sjukdomar -
Wiho!
Jag har inga sjukdomar, inga alls :]
Allergier -
Inte direkt något speciellt,
men klor och mögel är jag allergisk mot!
(publicerar den idag eftersom jag glömt en del dagar, hehe)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0