!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Hailie's song

Imorgon åker vi!
Och jag såg nyss att jag inte berättat riktigt vart jag ska, eller vad jag ska göra i göteborg.

Så alltså!
Imorgon runt 9 drar heeela mitt lag till Göteborg för att ha en awesome helg med massor av skratt och tävling.
Ska bli så sjukt kul att umgås med det folk jag absolut trivs bäst med.
Det är en RM-tävling. Vi möter hela 82 lag! Så vi hoppas på det bästa!
Det dåliga med detta är antagligen att bloggningen kommer vara sämst :/
Hoppas att ni håller er kvar. Ska försöka slänga in något inlägg, om det går.
Annars så får ni hoppas på att jag kommer hem med en medalj!!
Jag kommer skriva mer ikväll och kanske ett inlägg imorgon innan vi drar.
Pussar!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0